Thursday, December 21, 2006

Καλή χρονιά!

Αγαπημένο μου blog,

Πως γίνεται η τελευταία ημέρα πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων, της καλύτερης περιόδου της χρονιάς για μένα, να διακρίνονται από νεύρα, μούρλα, να θέλω να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο; Ίσως επειδή, αν ήταν οποιαδήποτε άλλη ημέρα, όχι μόνο θα βάραγα το κεφάλι μου στον τοίχο αλλά θα είχα σφάξει και 2-3, περιλαμβανομένων και μερικών ακαδημαϊκών...

Τέλος πάντων. Από αύριο βγαίνω σε άδεια και αναχωρώ με τρέλα για χειμερινούς προορισμούς. Δεν πάει το μυαλό σου πόσο το χρειάζομαι. Να συναντήσω τους ανθρώπους μου, να ξεχαστώ, να ηρεμήσω από όλους και από όλα. Προς Θεού, όχι και από σένα! Εσύ θα μου λείψεις είναι η αλήθεια, διότι δεν ξέρω εάν θα καταφέρω να σου γράφω τα νέα μου από εκεί.

Εύχομαι σε όλους τους συγκατοίκους μου Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά, με υγεία πάνω από όλα, δίχως να μοιάζει μια απλή ευχή.

Με αγάπη,

η Pieta σας!

1 comment:

Blogaki said...

Στο καλόοοο!!
Να περάσεις όμορφαααα!!!
Μμμμμμμμουατς!!!