Monday, November 27, 2006

Ποτέ δεν είναι αργά να μάθεις...


Μέρες τώρα ψάχνω την έμπνευση...Και δεν την βρίσκω. Τώρα θα μου πεις, πρωί Δευτέρας την βρήκες; Εντάξει, δεν την βρήκα ακριβώς, αλλά την έχω εντοπίσει και την κοιτάω απέναντί μου. Τι είναι η έμπνευση είπαμε; Αυτός ο γλόμπος του αγαπημένου μας Κύρου; Θα μπορούσε. Ούτως ή άλλως, είναι η πιο πετυχημένη απεικόνιση της έμπνευσης (για μένα!).
Έμαθα αρκετά αυτό το ΣΚ.
Έμαθα ότι όλοι οι άνθρωποι σε κάποια φάση της ζωής τους, τα χάνουν. Κάνουν πράγματα που αν τα καλοσκεφτούν, θα γελάνε 3 μέρες. Και έρχεσαι εσύ και τα μαθαίνεις και αναρωτιέσαι: Μα καλά! Τι σκέφτεται τώρα αυτός; Και καλά να τα σκέφτεται. Γιατί δεν μας κάνει την χάρη να τα κρατάει για τον εαυτό του; Όχι! Εκεί... Τώρα θα μου πεις, επειδή εσένα σου ακούγονται περίεργα - να μην πω κουλά - αυτό δεν σημαίνει ότι εκείνος δεν έχει κάποια λογική στο κεφαλάκι του όταν τα κάνει. Ναι, αλλά γιατί τώρα; Γιατί έτσι; Γιατί, γενικώς; Οπότε, μήπως είναι καλύτερα να μην τα είχα μάθει; Μπα. Απλά ελπίζω να μην μάθω κι άλλα, που μπορεί να είναι χειρότερα. Στα οποία θα πρέπει να πάρω θέση...
Έμαθα ότι οι γυναίκες είναι περίεργα πλάσματα. Γιατί, δεν το ήξερα; Το ήξερα βέβαια. Απλά το επιβεβαίωσα για ακόμη μια φορά. Πάρτε όποια γυναίκα θέλετε για παράδειγμα! Ακόμη και εσάς, τις αναγνώστριες. Τουλάχιστον το 90% θα συμφωνήσει μαζί μου. Και ο όρος "περίεργα"¨είναι στα πλαίσια του ευγενικού εκφράζεσθαι. Το Σάββατο είχα κανονίσει να πάω στα μπουζούκια. Ναι, μερικές φορές μου συμβαίνει... Η παρέα ήταν καλή και αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που συμφώνησα, διότι το σχήμα δεν μου έλεγε και πολλά. Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι η κολλητή μου, μου έκανε ολόκληρη μανούρα που δεν της είπα να έρθει (παρένθεση: η ίδια κολλητή πριν ένα μήνα δήλωσε ότι δεν θέλει να ξαναπατήσει σε τέτοια μέρη και απορούσε με εμένα που πατούσα!), τελικά καταλήξαμε στο εξής συμπέρασμα: ένας άντρας φταίει για όλα! Ένας άντρας που ξανάρθε και μας έκανε να δούμε πιο καθαρά τα πράγματα - ή πιο θολά - και να αποφασίσουμε ότι τα μπουζούκια είναι η καλύτερη διέξοδος! Ο καλύτερος τρόπος να εκφραστούμε για αυτά που περνάμε! Αμέ... Και λέω, εντάξει. Ευπρόσδεκτη! Και εκείνη είναι που μου έφερε την ιδέα στο μυαλό. Όταν της ανέφερα ότι και η τάδε ήθελε να έρθει, αλλά δεν της έκατσε τελικά, μου λέει το εξής φοβερό: Κατάλαβα... Για να θέλει η κοπέλα να έρθει στα μπουζούκια, έχει τραβήγματα με τον τάδε πάλι, ε; Και είχε τόσο δίκιο! Έτσι ήταν! Μήπως είναι ένας καλός τρόπος να ξεδώσεις τελικά; Γιατί, πως αλλιώς να εξηγήσω το γεγονός ότι ακόμα και άτομα που δεν ακούν τέτοια μουσική, έχουν αδυναμίες σε τέτοιους τραγουδιστές, καλά κρυμμένες, ώσπου να έρθει ένας άντρας - και μια γυναίκα αντίστοιχα - και να τους τις βγάλει στην επιφάνεια! Αυτό είναι!
Ανακάλυψα πλευρές ανθρώπων που δεν τις γνώριζα ή που δεν είχα την ευκαιρία να τις γνωρίσω έως τώρα...
Κι έριξα μια salsa που θα μου μείνει για μέρες...

2 comments:

Blogaki said...

Γηράσκεις αει διδασκόμενη...αλλά κατά βάση, γηράσκεις!!!!
Μπουχαχαχά!!!!
Μακια πιετούλα!
ps.Γαμώ τις σάλσες έτσι;;; :)

pietà said...

Blogaki, δεν θα αρχίσω τις κατινιές θυμίζοντας σου ότι με περνάς 3 μήνες....
Γαμώ τις σάλσες indeed!