Thursday, February 01, 2007

I am here for your entertainment!!!

Πως μπορεί μια φαινομενικά ήρεμη ημέρα να εξελιχθεί σε ένα νευρόσπαστο απόγευμα, χωρίς να θεωρηθείς κυκλοθυμικός τύπος;;; Εύκολα! Ένδεικτικά αναφέρω την χτεσινή ημέρα...

Προ καιρού σας είχα αναφέρει την περιπέτεια με το δωράκι κουμπαριάς που έκανα το καλοκαίρι που μας πέρασε... Εν ολίγοις, το ρολόι που μου έκαναν δώρο χρειάστηκε να επιδιορθωθεί, καθότι έφυγε ένα κουμπάκι από τα πλαινά του, το οποίο και ρύθμιζε τους χρονογράφους. Μετά από την ασυνεννοησία με τους τεχνικούς και όλο το καλαμπούρι, καταλήξαμε να επιστρέψουμε το ρολόι, προκειμένου (άποψη πωλητή-παπάρα) να μας φέρουνε καινούργιο. Περάσαμε ένα-ενάμιση μηνάκο περιμένοντας να έρθει το ρολόι από τα εξωτερικά, καθυστερούσε λόγω απεργίας των τελωνείων (επίσης άποψη του πωλητή-παπάρα) και μπλα-μπλα-μπλα... Πριν από 2 ημέρες, ο πωλητής τηλεφώνησε στην κουμπάρα μου να πάει να παραλάβει το φρέσκο πράμα... (να ενημερώσω σε αυτό το σημείο ότι το όλο σκηνικό διαδραματίζεται σε πόλη - κόμβο - της επαρχίας, και όχι στην Αθήνα)

Το ρεζουμέ: ο τύπος παρουσίασε το ίδιο ρολόι ως καινούργιο και με περηφάνια το έδωσε στην ανυποψίαστη, προς στιγμήν, κουμπάρα... Όταν η κοπέλα αντιλήφθηκε τι παίζεται και πως παίζει ο τύπος, κόντεψε να γεννήσει (είναι και στον 6ο μήνα). Μα με συγχωρείς, από που νομίζεις ότι κατέβηκα;;;;; Από τον Άρη, τουλάχιστον. Είναι καινούργιο το ρολόι κύριε Γιώργο;;; Βέβαια! Και γιατί στο πίσω μέρος του έχει γρατζουνιές στα σημεία που προ 2 μηνών το ανοίξανε είπαμε;;; Γιατί στο καινούργιο ρολόι αλλάξαμε μόνο τον μηχανισμό και το πάνω κάλυμμα, το κάτω μέρος και το λουράκι έμειναν ίδια. HELLOOOO!!! ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΥΧΤΑ!!! Επειδή, αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα κουμπαριάζαμε, ακολούθησε ο καθιερωμένος καβγάς, με τις ορμόνες της κουμπάρας να έχουν μασκαρευτεί σε νεύρα και να κάνουν Απόκριες... Μα καλά ρε φίλε, πίστεψες πραγματικά ότι θα μπορούσες να περάσεις την μούφα;;; Και το έστησες πολύ καλά, δεν αντιλέγω, εγώ το πίστεψα...

Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν ανέχομαι να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. Καλά, δεν ανέχομαι να με κοροϊδεύουν γενικά, αλλά όχι και μέσα στα μούτρα μου. Οπότε, θα με άκουγε σίγουρα, δεν έπαιζε. Και αν είχε μια πιθανότητα να τη γλυτώσει, ήρθε και με αποτελείωσε. Σήμερα το πρωί πήγε η κουμπάρα να πάρει να λεφτά της πίσω.

(παρένθεση)

Τότε που γινόταν ακόμα το σκηνικό της επιδιόρθωσης, είχα κατέβει και τον είχαμε επισκεφθεί και από κοντά, είχα μιλήσει και μαζί του στο τηλέφωνο. Τύπος άκρως αηδιαστικός, γλοιώδης και τα συναφή, κοιλαρούμπα, ύφος χιλίων καρδιναλίων, που δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να σου την πέφτει όταν η γυναίκα του δεν τον βλέπει. Ο δε τύπος είχε συνεχίσει το τρελό πέσιμο και όταν είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο. "Τέτοια κουκλάρα κουμπάρα από την Αθήνα (το αιώνιο κόμπλεξ) και να μην την εξυπηρετήσουμε;;;;;" "Και να ξανάρθεις να μας δεις, να σε κεράσουμε καφέ, να ομορφαίνεις το μαγαζί" και άλλα τέτοια ξερατά!

(κλείνει η παρένθεση)

Σήμερα λοιπόν ξεστόμισε το εξής πανέμορφο στην κουμπάρα μου: "Εμείς με την κουμπάρα σου είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο, κρυφά από σένα! Βέεεεβαια... Και τότε μου είχε εκμυστηρευθεί ότι το ρολόι της είχε πέσει από τα χέρια κάτω!!! Κι εγώ το ήξερα, αλλά επειδή εσείς είστε πελάτες, αποφάσισα να σας κάνω την εξυπηρέτηση και να σας το φτιάξω!!!"
Πότε έγινε αυτό ακριβώς καλέ μου;;; Πριν το πέσιμο που της έκανες ή μετά;;; Η γυναίκα σου τι λέει για αυτό;;;;

Ο τύπος το συνεχίζει!!!!! Και αλλάζει όπλα! Σου λέει, αφού δεν πιάνει, να το χοντρύνω... Να βγάλω την Αθηναία (αθηναία ξεστομίζει, τσούλα εννοεί) αναξιόπιστη και ψεύτρα, εκτός από ηλίθια που την έχω βγάλει ήδη!!!! ΟΧΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!

Αύριο λέω να κατέβω μια βόλτα προς τα μέρη του. Έχω πολλές εναλλακτικές στο κεφάλι μου.

1. Θα σταθώ απέναντι από το μαγαζί, θα περιμένω να γεμίσει, όταν γεμίζει θα ορμήσω μέσα και θα μας ακούσουν και οι περαστικοί. Αυτή η λύση έχει πολλά θετικά. Θα ομορφύνει το μαγαζί που θα μπω μέσα. Θα αυξηθεί κατακόρυφα η πελατεία. Μη σου πω ότι θα στήσουμε ένα τραπεζάκι απέξω, να κόβουμε εισητήρια και να ψήνουμε ποπ-κορν...

2. (φιλική παρέμβαση της Ο.) Θα μπω στο κλίμα, θα περιμένω να νυκτώσει, θα ντυθώ αναρχικός, θα του σπάσω το τζάμι. Εδώ το θετικό είναι ότι μπορεί να τσιμπήσω και το Dior με τα διαμαντάκια που έχει στην βιτρίνα. Το αρνητικό; Άντε τώρα να εξηγήσεις ότι συμμετέχεις στο καρναβάλι...

Χμμμ. Εσείς τι λέτε;;; Καμιά καλή ιδέα παίζει;;;;

13 comments:

Blogaki said...

Μ Π Ο Υ Ρ Λ Ω Τ Ο !!!!

pietà said...

...(μπουρλότο that is)

Anonymous said...

Εναλλακτικά μπορείς να μου στείλεις το ονομα του το τηλέφωνο του και την διεύθυνση εργασίας του
θα πλακώσω αυτόν αντί για τον *Γιώργο*

Blogaki said...

Έστω..

Spyros said...

Einai kai oi 2 toso satanikes kai kakes idees pou de vriskw kati kalytero

Spyros said...

Kakes ennow gemates kakia, oxi xazes :b

pietà said...

@blogaki
έστω...
@theo
θα προτιμούσα λύσεις που να δώσουν σε μένα την ευχαρίστηση ότι του την έφερα του π@π@ρ@. Αν τον δείρει άλλος, θα χάσω το καλύτερο μέρος... Άσε που είμαι κατά του ξυλοδαρμού γενικά...
@spyros
Ευχαριστούμε φίλε Σπύρο που αναγνωρίζεις τον σατανικό εαυτό μας... (το καταλάβα τι εννοείς, εγώ δεν είμαι... :-))) κάτι ανταύγειες έχω μόνο!)

Anonymous said...

Δεν είμαι ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ και δεν υπενόησα οτι ΕΓΩ θα τον πλάκωνα.
Αλλοι θα τον δέρνουν

Μπορείς εναλλακτικά να του κάνεις Μπουκοτάζ και πολεμο μέσω των ΜΜΕ

Η βου-ντού

Blogaki said...

Γαμώ το!! Θέλω τόσα πολλά να πω αλλά υποσχέθηκα ότι δεν θα ξαναναφερθώ στην ξανθότητα του Σπύρου!!!! ΙΙΙΙ!!!!Είναι και σατανικός ο άτιμος!!! :P

pietà said...

Να με συγχωρείς ρε Θόδωρα, αλλά δεν το 'πιασα σωστά το παραμύθι, να 'ούμε... (μπορεί τελικά κάτι να κάνουν και οι ανταύγειες)
Blogaki, βγάλτα από μέσα σου, μην τα κρατάς... Κάνε την έκπληξη!

Georgia said...

Πες πόλη και διεύθυνση μαγαζιού και σου χω κανονίσει σε dt να του το κάνουν το μαγαζί Jumbo! (εν όψει καρναβαλιού, καταλαβαίνεις!) Συνοπτικά αναφέρω τα εξής: αυγά, αλεύρι, (σε κατάλληλες δόσεις για κέηκ!), νερόμπομπες με μπογιά (ανεξίτηλη εννοείται, να θέλει 10 κιλά νέφτι για να βγει!), εξωτερικός διάκοσμος με κωλόχαρτο, αμπούλες με "βρωμοεσάνς" και άλλα χαριτωμένα! Και ούτε αίμα θα χυθεί και θα δώσουμε και χαρά και στα παιδάκια που θα περνάνε απόξω και θα βλέπουν τέτοιο πανηγύρι! Πώς σου φαίνεται???

proserpina said...

Αχ δεν ξέρω τί να πρωτοδιαλέξω...ωραίο αυτό με το ξεκατίνιασμα μπροστά σε remarkable μέρος πληθυσμού του *κόμβου*, αλλά και το άλλο με τα διαμαντάκια είναι ελκυστικό...Ο άνθρωπος των σπηλαίων που κρύβω μέσα μου μου λέει να τον σπάσεις στο ξύλο, έχεις ήδη την προσφορά απ' τον Θόδωρα, ο υπόλοιπος εαυτός μου όμως μου ψιθυρίζει οτι οι έμμεσοι τρόποι δράσης, οι ύπουλοι, προσφέρουν ασύγκριτα μεγαλύτερη ικανοποίηση (πωω είμαι πολύ κακιά, ε;)

pietà said...

@georgia
Είσαι ο άνθρωπός μου!!!
@proserpina
Κι εγώ υπέρ του ύπουλου είμαι τελικά...
Σε κάθε περίπτωση το ταξιδάκι αναβάλλεται προς το παρόν. I'll keep you posted..